top of page
搜尋

 2026 仲有人係度打蠟?


 2026 仲有人仲打蠟?係咪想參加「古代車護理復刻大賽」?

講真,以前打蠟我明嘅:

「鍍膜好貴呀」

「好難用呀」

「要專業先搞得掂呀」

但而家嘅世界係:

 納米鍍膜/陶瓷鍍膜平過你部車嘅油錢

 用法簡單到阿嫲都識用

 效果仲係完全屌打打蠟——亮度、撥水、耐用度全部贏晒

所以每次見到有人仲係度打蠟…

我真係忍唔住想問:

「兄弟,你係懷舊定係鍾意做 Gym?」

落雨水珠黐住唔走、車身唔夠亮、每個月抹到腰都斷…

全部都係你自己揀嘅 Hard Mode。

科技已經 2026,你嘅車護理仲停留喺 VCD 時代。

醒吓啦,車主們,

鍍膜真係平、快、靚、正,仲慳力。

 
 
 

最新文章

查看全部
做鍍膜唔包車頂?

你知道嗎? 市面上有鍍膜施工商服務條款是 不包括車頂 及不包研磨去花的 唔做研磨(除非車漆表面是完美的) 效果你九成九唔滿意 其實講明算係有良心 部分唔會寫清楚仲話係行規 唔知嘅客人做左之後話鍍膜冇用就更大鑊

 
 
 

留言


bottom of page